"We gonna party til the cops come"

Joni är ju en helt underbart cool människa, när man kan heta som citatet ovan måste man ju vara helt supercool ! Haha Fast man får ju hoppas att han överlever deras resa till Tyskland och kanske inte fekkar sååå hårt..

Idag bär det söderut igen, hade ju egentligen tänkt mig att ta mig hem igår, men då stoppade min baksmälla mig. Jag tror aldrig jag har varit så bakis i mitt liv som jag var igår, eller det var typ första gången jag var det igår ! Sinnessjukt så ont i huvet jag hade, vi var tre slitna människor som inte lyckades med så mycket. Men tillslut tog vi oss ut, åkte i uttern och hyrde världens bästa film ! Och det var kanske en överdrift för bra var den inte, Tror inte att Jullan ska få välja film helt själv nästa gång, för vi vill inte riskera att se BratZ 2 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0