Hallelujah

Jullanp Utmanade mig för ett tag sedan

Tre jobb jag har haft: Humm jag kan ju inte direkt säga att jag har jobbat i mitt liv, jag är för lat för det.. Men jag sommarjobbade med att städa, baka klippa gräs och vara med gammla människor förra året sen har jag varit fritidsvikarie för komunen typ 2 gånger och nu ska jag Vara sommarvikarie på ett ålderdomshem i sommar. 

Tre platser jag har bott på: Antnäs, sjukligt längesedan och jag har noll minne jag var ju pygmee då ! Sen har jag ju bott på kära Holmön i princip hela mitt liv och deltid på CH

Tre saker jag gillar att se på TV: Måste säga att jag inte ser på så mycket tv nuförtiden, jag sover mest framför tven.. Men jag gillar att se på Vänner, OTH och Dexter

Tre favoriträtter: För tillfället lever jag för Kebab (Villket alla har tröttnat på att jag tjatar om) apelsiner och kyklingsallad 

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Utomlands, Gbg, Pajalalandet

Tre personer jag utmanar: Linnea, Emma (EmEtt), Moa och alla andra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0