La Voix

Åhh fett med nice kväll ! Jag är dock lite drunk fte att Agnes var med men inte meast jag började typ 12 Men ballen är bra på att övertyga :p Så det blev endel dricka för mig.... Eller ja avslaget moserande vin. Massa härliga människor ikväll, Ankan Vickan Emma Jonte Pontus Lars och Linus :)  Dock så saknar jag my boyfriend som så klart ska vara i Egypten...

Jag fattar inte vad folk ser med melodifestivalen, jag är nada insatt och visste inte lillka som var med ens, eller okej jag visste att Agnes var med men det var bara för att jag hade sett hennes derss i någon tidning, så sitter typ Linus och Lars hela kvällen och ser på detta värdelösa program... Men jag och Emma gav upp att se på när jonte och Pontus spelade så vi såg på omröstningen.... Det sööööög ! Jag fattar inte vad som är så stort med det ;O

Jag är full och borde sova nu, ska upp tididgt och vara soceal med katterna :)



Tönt eller toffel jag är som sdaknar denna människa :* (Btw så snodde jag bilden av Lina älllskar den !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0