Singel ladies

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, folk på min skola är ju bara för läskiga/fula, jag har just haft min andra skratt/gråtatack på skolan pga Pirats människan som ser ur som en dålig blandning av Jack Sparrow och ett emo... Jag kan inte hjälpa det med det är fan helt sjukt ! Sen direkt efter går det 4 halvemos eller nått alternativt framför mig och Skriker Gooodis Matilda gooodis !!! Med en äckligt töntigröst som var en blandning av ett försök att likna någon cartoon och en orgasm... Helfestliga människor ! Men jag får kvälgningar av dom samtidigt som jag bara vill dö av skratt åt dom.. Jag bara älskar hon med bjälrorna på fötterna, hon förgyller verkligen min dag när hon kommer genom korridårerna och sprider sina emojulkännslor eller något liknande omkring sig. Jag börjar alltid skratta lika mycket varje gång, riktigt varför vet jag inte men hon är ju festlig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0