On The Radio

Jag lyckades ta mig till skolan i tid ! På en måndag det är fan rekord att jag lyckas med det 2 gånger på en månad, jag är i chocktillstånd ! Jag känner mig otroligt duktig. Är dock sjukt trött, sov bara 8 timmar i natt och jag har typ sovit 11 om dagen den senaste veckan och ändå varit dödstrött. Det är väl i princip det ända jag gjorde förra veckan, jag vet jag har ganska tragiskt liv !
Borde verkligen ägna mitt liv åt att plugga, kanske inte nu när jag är på skolan men sen när jag kommer hem till katterna... Jag har blivit crazy cat woman enligt Linus, han tyckte att jag lät tragisk när jag sa att jag skulle ägna min tid åt att vara social med katterna men det kan ju inte hjälpas :b Dom är ju söta, iaf när man får sova. Inatt tog det slut mat så dom lät mig inte sova allt för mycket... Jag och monstren, vi hjälper varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0