All Nightmare Long

Usch jag hatar att vara sjuk, det är väl inte så jobbigt att just vara sjuk alla gånger. Det hemskaste är alla skumma drömmar jag har när jag är sjuk, jag drömmer ALDRIG bra drömmar när jag är sjuk :S Kommer inte ihåg alla drömmar som jag har drömt i veckan men idag när jag var och köpte snus fick jag en flashback av mina senaste drömmar, en jag drömde i går natt om jag mins rätt och en i natten som var... Det måste varit igår natt jag drömde en av drömmarna för jag hade absolut ingen lust alls att äta nudlar med min syster igår... Och under natten hade jag drömt en mysig dröm om maskar ! Jag kommer inte ihåg så mycket av själva drömmer mer än att jag Viveca och Julia var och skulle bada men det var typ omöjligt att ta sig in på badhuset för man var tvungen att gå en "bana" för att ta sig in där man var tvungen att gå på rör uppe i luften och krypa innuti rör.. Men tillslut tog vi oss in och badade sen har jag blackout men sen kommer Grodan och resten av släkten in i bilden och då börjar det komma maskar i massor, fast till en början var det bara jag som såg dom. Alla trodde typ att jag var psyk men sen började alla andra se dom sen tror jatt jag måste ha vaknat eller något för där tar allt slut..

Sen i natt drömde jag att pappa sa att farmor var död, sedan började han prata om någonting helt annat... Jag skrek på han och frågade vad han nyss hade sagt sen sa han att han inte hade tänkt säga det för att han inte tyckte att vi skulle bli upprörda.. Jag fick typ damp och började grina. Sen vaknade jag, jag verkligen hatar att vakna mitt i en dröm och inte ha någon aning om vad som händer, jag hade typ panik satt och grinade jag verkligen hatar när man inte vet om man har drömt alltihop eller om det är verkligt, inatt trodde jag att det var verkligt, jag vet inte hur jag lyckades somna igen efter det men jag kan ju inte varit klarvaken :S

Jag hoppas att jag slipper mina drömmar inatt och bara får sova en hård drömlös natt ! Det skulle vara toppen !

Fredag den 13 idag, bäst för mig att jag aktar mig för allt som kan föra olyckor med sig till mig vilket är i princip allt ! Jag kommer att lyckas med någontin det vet jag säkert, hela min vecka har varit en enda stor otursdag ! :o

Hemma idag igen, orkar inte gå tillskolan då vi har dans och jag bara får sitta och titta på, känns otroligt ovärt sen kan jag inte komma till skolan efter den lektionen för då skulle jag säkerligen springa på min lärare och det skulle inte sätta ett plus på mitt betyg :p

Tror att jag ska sova några timmar nu sen får man se vad som händer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0