Upp och hoppa

Försov mig imosre, trots att jag hade sovit i 9 timmar så orkade jag inte gå upp så jag beslöt mig föra att sovs rn halvtimma till, som fort blerv en och en halv timma. Jag vaknade 09.20 och fick panik. Hade en haltimma på mig att göra allt man ska göra på moronen + att ta mig till skolan och bara det tar mig 25 minuter ! Men jag lyckades uten att bli allt för sen till skolan.

Jag har en underlig kännsla innuti mig som säger att jag har stor lust till att plugga, det är någonting som är mycket ovanligt för mig eftersom jag i princip aldrig pluggar. Man kanske ska spendera kvällen med att plugga ? Inte för att jag tror att det kommer att sluta så....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0