Not far away

Nu är det fan snart över ! Igår fick vi våra studentmössor ! Det känns fan helt sjukt ! Jag är taggad !

Ingen skola mer ! Eller jaa inget mer Midgård :p Och bara det känns otroligt skönt ! Men vad ska man göra efter lixom? Jag har ingen motivation till att plugga för tillfället, men det måste jag göra, är ju som inte utbildad till så mycket. Förutom entrepenör ! Och det är ju såå bra. Jag är taggad på att starta eget. Eller inte jag skulle inte palla det, för jobbigt. Min far tycker att jag sak plugga i Luleå, på Tekniska Universitetet. Gaaah

Kommentarer
Postat av: jullanp

JAAAAAA plugga i luleå :D:D

2009-03-01 @ 19:56:20
URL: http://jullanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0