I'm Going Slightly Mad

Ahhh sjukaste träningsvärkan jag har ! Tror inte att jag har haft så här mycket träningsvärk på typ tusen år ! Helt sjukt ! Trode inte att man kunde få så mycket träningsvärk ! Jag har typ träningvärk på revbenen, har man ens muskler där ? 

Gårdagen var helt okej ! Först mddag sen var det hem till Jesper och lite fest . Tror dock att Lina tröttnade på oss lite men jag tror att hon överlever :). Ikväll är jag barnvakt och tar det lugnt, ganska skönt kan jag lova ! Särskillt när ungarna sköter sig själva :p Tror att jag ska gå och sova snart, det är typ hellugnt här.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jääääävla blogg hora!!! :P

2009-02-22 @ 00:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0