Fields of gold

Blääää jag tror att jag avlider ! Jag fryser som fan för som vanligt vill inga element i min närvaro fungera, den enda värmen jag har för tillfället är min dator. Och tur är ju det annars skulle jag varit en isbit nu, jag har fan gått runt och fryst hela dagen. Jag tror att blodet har stanat någonstans, typ i mina händer och sen har det fryst till is när jag varit ute. Jag måste verkligen köpa nya vantar ! Illa !
Trött är jag också, det bara gick inte att somna igår, vid 2 var jag sjukt rastlös och började möblera om i mitt rum, kanske inte det bästa man kan göra när man ska försöka sova. Men jag kände en förfärlig lust att flytta på min skrothög till säng som håller på att falla i bitar ! Och tända lampan orkade jag inte heller, så det blir ett äventyr nästa gång jag kommer hem, kommer hitta vilse i mitt eget rum... Men jag måste nog fortsätta med mitt möblerande så det blir någonting vettigare än det jag slängde ihop inatt... Men jag lyckades iaf sova 2.5 timmar men det hjälpte inte mot tröttheten som har förföljt mig hela dagen !  Jag känner att jag har lyckats med allt idag ! Underbar dag !

Man kanske ska sova nu ?


En varmare kyla som jag saknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0